Navigatie

Garantie & Klachten

Garantie
Ik geef om mijn producten en doe logischerwijs mijn best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling raakt tijdens het transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om na constatering van het gebrek binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij mij hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zal ik kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. 

Indien dit gebeurt raad ik u aan om dit kenbaar te maken door te mailen naar info@bijhuisraad.nl en om mij te voorzien van de volgende informatie:

-ordernummer
-reden van aanspraak op garantie
-foto van het product/zending waar het om gaat

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er niet niet helemaal gaat zoals gepland. Ik raad u aan om klachten eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen naar info@bijhuisraad.nl.

 

© 2017 - 2019 Bij Huisraad | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel