Navigatie

Klachtenafhandeling

Heb je een klacht?
Mocht je ondanks onze zorg niet tevreden zijn over onze webshop, dienstverlening of is er iets mis met je bestelling die je hebt ontvangen, dan vinden wij dat heel vervelend. We stellen dan ook alles in het werk om de klacht snel en naar tevredenheid op te lossen!

En, hoe nu verder?
1) Natuurlijk zorgen we voor een snelle afwikkeling van je klacht. Je ontvangt binnen 2-3 werkdagen onze inhoudelijke reactie.
2) We vragen je geen artikelen te retourneren, alvorens je onze reactie hebt ontvangen over je klacht.
3) We gaan na waar het precies is misgegaan en/of wat de oorzaak hiervan is.
4) Zodra hier duidelijkheid over is nemen we contact op om samen met jou tot een oplossing te komen.
5) Vervolgens houden we je op de hoogte van de verder te nemen stappen. 

Meldt je klacht per post*, telefoon, e-mail of via whatsapp. Graag ontvangen we een foto wanneer het een klacht betreft over een product.

*Bij Huisraad
Burg Zielhuisstraat 4
3421 CD Oudewater
Telefoon: +31 (0)6 16 235 933
E-mail: info@bijhuisraad.nl

 

 

 

© 2017 - 2019 Bij Huisraad | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel