Navigatie

Veelgestelde Vragen

Is er iets niet helemaal duidelijk of heb je ergens een vraag over? Hier heb ik de meest voorkomende vragen beantwoord die ik binnen krijg over de online store. Neem dus snel een kijkje of jouw vraag er ook tussen staat!

Bestellen

  • Hoe weet ik op de producten op voorraad zijn?
    De producten in de webshop zijn deels op voorraad, aangezien een aantal producten op bestelling gemaakt worden, naar Bij Huisraad onderweg zijn of helaas opperdepop. Wanneer een product op voorraad is, kun je zien hoeveel producten er op voorraad zijn. Wanneer een product op bestelling gemaakt wordt, dan wordt dit vermeldt in de productinformatie. Mocht je hierover een vraag hebben, stuur me dan gerust een berichtje.
  • Hoe weet ik of mijn bestelling is ontvangen?
    Als je een bestelling in de webshop hebt geplaatst, dan stuur ik je een persoonlijke bevestiging. Heb je geen e-mail ontvangen? Neem dan even contact met me op via info@bijhuisraad.nl of vul het contactformulier in.

Betalen

  • Op welke manieren kan ik betalen?
    Je kunt in de webshop betalen op meerdere manieren: vooraf of achteraf. De keuze is aan jou!

Verzenden

  • Naar welke landen wordt er verzonden?
    Ik verzend pakketjes naar Nederland en België.
  • Wat zijn de verzendkosten in Nederland?
    Wanneer de totaalprijs van jouw bestelling lager zijn dan €50,-, dan betaal je €2,99 voor in Nederland. Wanneer de totaalprijs hoger is dan €50,-, dan zijn de verzendkosten gratis. 
  • Wat zijn de verzendkosten in België?
    De kosten voor verzending van pakketjes naar België zijn €8,75.

Verzending

  • Via welke postbezorger wordt mijn bestelling verzonden?
    Bestellingen worden (via MyParcel) verzonden via het PostNL netwerk. PostNL bezorgt pakketjes van maandag tot en met zaterdag. Ik heb vertragingen bij PostNL helaas niet in de hand. PostNL rekent een maximale levertijd van 10 werkdagen.
  • Wat gebeurt er met mijn pakketje als ik niet thuis ben? 
    Als je niet thuis bent op het bezorgmoment, zal PostNL het pakket proberen af te leveren bij één van je buren en vervolgens een briefje in je brievenbus doen. Wanneer je buren er niet zijn, dan zal de bezorger het pakketje weer meenemen en het een volgende keer proberen. Wanneer jij en je buren er dan weer niet zijn, dan zal het pakket bij het dichtstbijzijnde PostNL punt gebracht worden. 
  • Ik denk dat mijn pakketje zoek is. Help?
    Vertragingen bij PostNL heb ik helaas niet in de hand. PostNL rekent een maximale levertijd van 10 werkdagen. Mocht jouw pakketje na 10 werkdagen nog niet bij je zijn, neem dan contact met me op via info@bijhuisraad.nl of vul het contactformulier in. 

Levering

  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?
    Ik verwerk en verstuur bestellingen van producten die op voorraad zijn binnen 2 werkdagen. Het ligt er natuurlijk wel aan of ik de door jouw bestelde producten op voorraad heb. Wil je weten of ik een product nog op tijd kan leveren? Stuur dan een mailtje naar info@bijhuisraad.nl of vul het contactformulier in. 
  • Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten leveren?
    Ja, dat kan zeker! Dit kun je doen door op de afrekenpagina het hokje 'verzenden naar een ander adres' aan te vinken en vervolgens het desbetreffende adres in te vullen. 
  • Mijn bestelling is beschadigd of foutief geleverd. Help?
    Ik raad je aan om je bestelde producten meteen bij ontvangst te checken op eventuele beschadigingen, gebreken of fouten. Is er iets mis met je bestelling? Stuur dan een mailtje naar info@bijhuisraad.nl of vul het contactformulier in. 

Is je vraag niet beantwoord?
Neem dan vooral contact met me op! Stuur een mailtje naar info@bijhuisraad.nl of vul het formulier in. Ik probeer deze binnen 2 werkdagen te beantwoorden. 

 

 

© 2017 - 2019 Bij Huisraad | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel