CW36

We kunnen er niet meer omheen! De herfst komt eraan! Zullen we het binnen gezellig gaan maken? 

  • Nieuw
  • Back to school
  • Terug naar binnen
dinsdag 1 septembernieuwe producten krijgen volop aandacht
herfst to do's
woensdag 2 september

nieuwe producten krijgen volop aandacht
surprisebox herfst

donderdag 3 septembernieuwe producten krijgen volop aandacht
herfst to do's
vrijdag 4 september

nieuwe producten krijgen volop aandacht
gratis verzending! verkoop booster

zaterdag 5 septembernieuwe producten krijgen volop aandacht
gratis verzending! verkoop booster
zondag 6 septembernieuwe producten krijgen volop aandacht
gratis verzending! verkoop booster

Kleuren, combinaties, fotobehang, fluweel
*alleen de kleuren van de herfst terug laten komen in uitingen. 

herfst to do's

Nieuwe producten krijgen volop aandacht
Herfst of niet, nieuwe producten worden continue onder de aandacht gebracht. Het gaat er nu om dat de potentiële cadeautjes alvast op de verlanglijstjes komen. Heb je deze optie in je webshop? Benut deze dan nu alvast! Als je veel nieuwe producten kan lanceren nu: doen! En moedig je klanten aan hun verlanglijstje te maken.

Super handig! Maak zelf je online verlanglijst. 

Verkoop booster
Zin in een boost? Verzend dan een weekend gratis. As simple as that. Kondig het wel groots aan, overal waar je maar kan. Een extra omzet verhoger is een kadootje erbij doen wanneer er voor een bepaald bedrag (of meer) wordt besteld.

Alleen dit weekend!

GRATIS VERZENDING (4 - 6 september)

Shop onze nieuwe collectie

Onze herfstfavorieten (4 producten)

 

Verras je klanten!
Daar is 'ie weer: de surprisebox. We LOVE surpriseboxes, lees deze blogpost maar eens. Wil je een extra dimensie geven aan de box? Werk dan eens samen met één of meerdere online ondernemers, zoals MyJewellery ook deed met Linda meiden. Op deze manier heb je én een interessante box én maak je gebruik van elkaars netwerk. Win-win!

Vergeet de dag- of weekactie niet
Of je het nu leuk vindt of niet: dit werkt en het werkt goed vooral als er regelmaat in zit. De dag- of weekactie. Je hebt vast wel een product liggen dat je kwijt wilt, geef korting, maak er een mooie blogpost over, verstuur een nieuwsbrief en post door op social media. Repeat. 

  • Onshus: alle producten
  • 20% korting
  • Blogpost
  • Nieuwsbrief
  • doorposten op social media

 

 

Eenvoud = goed
Geloof me, de meest effectieve nieuwsbrieven zijn niet lang. Er is feitelijk maar één onderwerp, één call to action en één klik nodig voor een bestelling. Probeer het maar eens. Hieronder een heel goed voorbeeld van Benefit.

© 2017 - 2020 Bij Huisraad | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel